i LUV u, u LUV me

hangat hangat..

masuk keje pagi2 da ada org citer psl PRU yg baru lepas. logiklah tuh tambah lg dgn ape yg da terjadik. for some, it is unxpected n so unreal. but for me, i did expect things gonna change.

aku blk mengundi di ampang. 2nd time voting, senario sgt berbeza. last time, aku kuar vote setgh jam lg sebelum abih waktu. kena beratur pjg i tell u. kali nie, aku pegi sejurus selepas solat zuhur. smpi je terus msk ke saluran yg diberi. xyah beratur lnsg. setel dlm masa 15minit dr detik aku turun kereta hingga naik semula kereta.

yg lebih best, khemah biru xde org! sgt memeranjatkan. hanya petugas2 nye aje yg duduk borak2. manakala, khemah ijau riuh rendah. mcm dolu2 gak. 🙂

itu senario di ampang. menjelang isya’, keputusan kasar sudah diperolehi. tp dgrnye ada pihak yg xmo beri kerjasama utk pengesahan keputusan smpi berlaku pergeseran. kasihan pd yg xdpt menerima kenyataan tersebut. kuiiii. itulah, sudah lama sgt di atas. skali dihentam ke bwh, terkejut sndiri.

walau ape pun. tahniah pd diri sndiri dan kekwn lain sbb berjaya melaksanakan hak warganegara. aku suka semangat2 yg ditunjukkan masa musim begini. teringat zmn semangat yg sama beberapa thn yg lepas. seronok!

skali lg walau ape pun, tahniah juga pd barisan penentang yg menang. moga check n balance benar2 dpt dilaksanakan kelak.

insya’Allah.

March 10, 2008 Posted by | Uncategorized | 2 Comments