i LUV u, u LUV me

ultraman in the toilet

Kalau gelap, ada hantu.

Itu yang Umar dok pk la. Everytime nk wee wee ke poo poo ke, klu toilet tu gelap semcm je pd dia, dia xkan msk smpi dibukakan lampu.

Semlm, when he asked me to switch on the lite for him, i was bz preparing lunch in the kitchen. punyelah malas nk layan permintaan dia. asked him to just get in & ignore the fear. tapi mmg dia xmo masuk selagi x diON kan lampu. sanggup tahan kencing ni sbb takutkan gelap.

Suddenly got an idea!

He is so obssesed wit his new ultraman mask. He will put on the mask whenaver he wants to play ‘lawan2’. So, asked him to put the mask on & told him, “Kalau along pkai topeng ultraman tuh, hantu takut tau. xyah pasang lampu dah. Along masuk je.”

& amazingly, he believed it! he put on the mask & masuk toilet buat bisnes mcm biasa. kah kah kah!

see? bebudak ni mmg kena pndai psycho lah. boleh aje pun masuk gelap2 tu.

towards tea time, again he was in urgent needs of another type of bussiness – poo poo. this time, he wore the mask by himself n got in the toilet w/o asking for lite on. sambil2 berbisnes, dgr dia bebel sorang2 dlm toilet.

“ultraman nk berak. ultraman xtakut hantu. nnt ultraman lawan! ultraman kuat…”

aku gelak je dgr. he was psychoing himself plak. sama mcm masa awal2 dia cuba nk belaja ctrl rasa nk kencing bila xpkai pampers dulu. aku malas nk tego, kang dia terkesima, terbantut plak proses tuh. kah kah kah.

abih bisnes, “ummie, tlg basuhkan berak along”.

captured after he's done wit the 'bussiness'

January 18, 2010 Posted by | Uncategorized | Leave a comment