i LUV u, u LUV me

ALI mukhriz

Last sunday, terkesan oleh ku satu tunggul putih kat gusi bawah Ali. Rupenye da naik gigi. At last!

Alhamdulillah he is doin well with that growth. No wonder asek nk mengigit je lately nie. Sokmo dia buli ummie dia time menyusu. Dia gigit, aku jerit. Dia sengih, aku pun sengih jugak. Ish!

Dan..

Ali will soon walk la rsnye. La ni tgh cuba start a step. Berdiri w/o support da terel da. Tinggal nk jalan je lg tuh. Xsangka cepat jugak mamat kecik nie. Dulu aku rs dia lmbt bila compare ngan Umar. Rupenye salah teka.

He started late wit menyusur. Umo 8 bulan baru nk menyusur. But once he can sit, he took less than 2wks to be able to crawl. Pattern merangkak sama cam Umar, style sebelah kaki on the floor. Sebelah lagi, to push fwd. Mcm2 deme nie. Merangkak seminggu lebih, da memaut plak. Sejak tu, walker da xlaku. Now, tgh praktis harder utk mula berjln.

Harapnye da mula berjln nnt, bebaslah skek ummie dia dr nk kena dukung sokmo. Payah den nk buat keje. Nak melekat aje. Rimas pun ada sbb Ali ni sgtlah lain dr Umar dulu.

Ali sgt2 manja. Rsnye aku mahupun Chor xpenah manjakan dia. Dia yang manjakan diri dia sndiri. Bleh gitu?

DSC02863

Ali aseklah nak mengigit aje kejenye

September 29, 2009 Posted by | Uncategorized | Leave a comment