i LUV u, u LUV me

alhamdulillah, akhirnya terlaksana jugak piknik yg dirancang2. bersyukur jugak cuaca mmg sgt memihak pd kami. redup n berangin. elok2 dkt nk bersurai tu baru ujan. itupun sekejap aje.

seronok rs dpt berjupe semula dgn kekwn semula selepas sekian waktu. hopefully kita boleh berpiknik lg di masa akan dtg. i’Allah kali ni lebih ramai yg dpt join. lebih ramai askar2 baru yg akan dibawa. hehehe..

cuma syg sekali xbyk gambar yg sempat diambil. tiap kali aku kuarkan kamera, ada budak sepet yg sibuk nk terjah sama. “mbar, mbar”. tensen gue! dia punye belek kamera tuh mcm xpert sungguh. klu nk rebut dr tgn dia pun xguna sbb dia xkan bgnye. makanye, im waiting for enil suprin to upload some from hers so i can cilok buat simpanan peribadi. (enil, copekla skek upload iyo. den nunggu ni hah!)

ini antara beberapa keping sgt gambo yg sempat diambil sepjg acara berlnsg

 

 inilah dia sepet kesygan hamba n chor. sgt2 lasak skrg ini n mulut yg makin hari main riuh.

citer psl si sepet ini, mlm td dia ngigau masa tido. (ini sahih menurun perangai chor. byk kali da aku kantoikn chor ngigau masa tido. hahahaha). “oyi, oyi, oyi…” byk kali umar repeat word nie smbil matanye pejam. bila aku tego, “oyi kaler ape?”, terus member senyap n tido semula. (sejibik cam chor. klu dia ngigau, aku tego atau cuba berbual dgn dialog ngigau dia tuh, mesti dia senyap n tido cam bese je). huahuahua

 

June 18, 2008 Posted by | Uncategorized | 2 Comments