i LUV u, u LUV me

umar demam blk semlm tp xsehangat minggu lps la. suam2 gituh. kata k.ayu, klu budak tu demam mlm, mmg payah skek nk baik demamnye. it may comes repeatedly. bila bdn panas, mmg aku kejutkn dia bgn mkn ubat. alhamdulillah, umar ni klu ubat demam, xde hal punye. nganga terus mulut bila aku hulur ubat.

n last nite too, dia xmo minum susu yg aku bancuh. hanya minum sebotol oren scott emulsion sebelum tido. then thruout the nite, 90z of plain water abih gitu jer. mmg sejak dia 9mo aku ajar letak je air msk sebelah dia. so klu dia terjaga mlm haus, dia capai sndiri botol air msk tuh. sbb tu semenjak tu jugak, tido mlm ummie kurang terganggu da. hehehe.

n dia xbape ndak isap puting. pelik gak. besennye tercari2 puting masa tido tuh tp semlm, dia byk isap2 jari sndiri. seolah2 mcm mulut n gusi xselesa bebeno. ke demam ni sbb nk naik gigi lain. tp, klu lah gigi jd puncanye, selama gigi2 sebelum ni naik, xde plak nk demamnye. in fact he already got 2 upper gerahams w/o demam pun. ntahlah. moga sihat sejahtera la hndkynye budak sepet nie.

Advertisements

April 4, 2008 - Posted by | Uncategorized

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: