i LUV u, u LUV me

Lenanye dia…

collage45.jpg

semlm, tertido nyenyak dlm bas. itupun terjaga sbb org sebelah cuit aku mntk laluan utk turun. konfiden masa terjaga tu nk sms chor btau yg aku da smpi tol. pndg2 tepi, bukan dkt tol rupenye. nun da smpi terminal. haiyaaaaa! camne leh terlepas nie. xpenah selama naik bas p blk keje ni leh terlena gini skali.

letih agaknye. al-maklum semlm baru mula berpuasa semula. ciiittt.

terpksa call chor mntk amek aku jauh ke dpn dr tmpt bese. sian umar terpksa menunggu lama umminye ini.

smpi umah lewat 20 minit drpd bese. since da janji dgn chor nk buat pizza utk berbuka. segeralah bersilat di dapo bila da smpi tuh. sib baik ngam2 seminit b4 msk waktu, pizza siap. tp tu jer lah juadah kami semlm. pengat ubi yg dirancang terpksa postpone ke ari nie. harapnye xlena tido sgt mcm semlm.

+ + + + + +

umar skrg ni suka sgt mntk org pangku dia di riba bila kami tgh mkn. kacau betul!

silap aku jugak gatal ribakan dia masa bersahur sebelum nie. skali da buat gituh, selamanye lah kena layan. plan to buy high chair for him tp rasa2 cam xworth it plak. sbb so far klu ke mana2 mmg xmahunye dia duduk dlm tuh. riba chor atau riba aku jugak yg dia nak.

ehmmm…

September 26, 2007 Posted by | Uncategorized | 2 Comments