i LUV u, u LUV me

lamak! lupe lg nk bwk umar’s latest pichas. klu xletak pic heading nmpk xrugged plak. makanye, bantai je la pkai pic lama dia pun. that was at langkawi. br smpi. aircond blk nk mula sejuk. seksikn umar ngan diaper dia semata.

nway, umar turns 7mos today. how time flies. pejam celik pejam celik. ada lg bape bulan jer nk ckp sethn. la ni tgh blaja nk duduk on his own. klu ikut kata mak, aku dulu lepas meniarap terus duduk jer. xde merangkak pun.

same goes to umar kot. meniarap ok. menyusur ko. angkat bontot then ‘mengayak’ (kata macik aku kedah sana la sbb budak dok gohead gostan kan bdn je. merangkak nye idak gak) ok. tp merangkak ko. la ni, nk duduk terus. sokmo dia wat aksi tuh. asal terjelepuk jer dia buat blk. xcited aku & chor nk tunggu dia leh duduk sndiri.

vocab dia plak da makin berkembang. gugu gaga sorg2 dia. & rajin sgt menjerit. waktu feveret nk jerit nie bila dia terjaga tgh2 mlm buta tuh. tmbh lg klu xde org layan dia dlm gelap tuh. bersedia la utk terkejut. kekeke. surprised la konon.

pg td plak, aku xpasti da bape lama dia terjaga. tau2 je ada org kutil muka aku. adoiiii! serius sakit. xpadan ngan saiz tgn. da kutil2 senyum plak. ish. cair ummie tau!

umar umar. hepi 7mos, dear!

June 12, 2007 - Posted by | Uncategorized

No comments yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: